czwartek, 27 września 2007

Zaczołem go delikatnie.

Www Laski Pl

  • Jej oczom ukazal sie moj maly, stojacy juz na bacznosc po jej wyczynach w okolicach moich ud.
  • Zaczołem powoli zjeżdżać swoimi pocałunkami w dół, zatrzymując się przy cycuszkach. Stały dumnie czekając każdy fajne laski pl po kolei na swoją kolej. Zaczołem lizać prawy, Ewka tylko jękneła. Gdy już wylizałem go razem z brodawką, wziołem się za drugi liżąć dokładnie tak samo, a może jeszcze lepiej. Poczułem gęsią skórkę przechodzącą przez jej ciało. Gdy oba sutki zostały już odprawione, zjechałem w okolice pępka. Zaczołem go delikatnie drażnić, i słyszałem jak Ewka się smieje. cały czas czułem wilgoć jaką wydobywa zamknięty krater wulkanu. Na pościeli zaczeła tworzyć się wielka plama z jej soków, a i czułem, że za chwilę dołączy do laski z kutasami niej następna - moja.
  • Tak, już jestem niedaleko, czuję to. Wiatr już znikł, pozostała tylko woń świeżego, nadmorskiego powietrza.
  • Wciskając dzwonek Www Laski Pl już wyobrażam sobie, co będzie miała na sobie. Drzwi się otwierają. Wejście do holu spowija mrok, w oddali tylko widać światło świec. Przekraczając znane laski nago, próg wiem, że zapowiada się na najciekawszą noc mojego życia. Nieśmiało zdejmuję ciężkie, obłocone glany, które z lekkich uderzeniem kładę na ziemi. Www Laski Pl
  • wystraszony on był potężny, jego mięśnie rozgrzane pierdoleniem mojej żony uwydatniły lata pracy spędzone na siłowni, wielkość mięśni na każdej jego Www Laski Pl piersi była porównywalna z pośladkami mojej żony ale jeszcze o wiele szersze, ogromne bary mogłyby unieś dwie takie Magdy jednocześnie, zdawał się być Www Laski Pl ideałem, modelem na którym można by się uczyć o ludzkich mięśniach, kiedy Magda już klęczała na łóżku on Www Laski Pl zaszedł od szczytu tam gdzie
  • Jej głowa była przy szybie dzieliło nas może 10 cm a ja nic nie mogłem zrobić, moje myśli się kłębiły serce waliło z całej siły, miałem sztywne nogi , mój oddech był Www Laski Pl krótki i szybki a łzy lały mi się strumieniem po policzkach niczym sperma Roberta po twarzy mojej żony.
  • i przesunęła laski w ponczochach - ręką po jego plecach. Tak bardzo się jej to podobało, że zapomniała o malowaniu i tylko go ustawiała.
  • Brak komentarzy: